سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید

سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید

کلام شهدا:خدایا اول پاکم کن بعدش خاکم کن

بزرگ مرد تاريخ

پيوند ها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان سبکبالان وعاشقان همیشه جاوید و آدرس sabokbalanzh.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





 
 
لوگوي دوستان
گنجينه احاديث

جستجو گر گوگل
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 20
بازدید ماه : 239
بازدید کل : 206699
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 545
تعداد آنلاین : 1



ساخت کدصوتی صلواتی

Flash Required

Flash is required to view this media. Download Here.

مشاهده و دریافت کد

بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد

کد متحرک کردن عنوان وب

‎‎

كد عكس تصادفی

BR>
WorldPrayer.blogfa.com





 

 از آنچه باید به شتاب رسد خداوند در هر حال راضی و تسلیم امر تو می باشم ای بخشاینده مهربان درود بر محمد  (ص) و خاندان عترت اوباد تو هرچه امرکنی و برنامه دهی آن مصلحت و سعادت من است . دعای از امام حسین (ع) امام سوم شیعیان ، بارالها :تورا سپاس می گویم که مرا مسلمان ومسلمان زاده آفریدی و از فرزندان رسول خود یعنی محمد مصطفی (ص) قراردادی بارالها تو را سپاس می گویم که پدر م را از نمازگزاران و مادرم را از پاکدامنان گردانیدی و زادگاهم را که ایران اسلامی است مرکز نشر اسلام و زمینه ظهور حجت خود مهدی موعود (عج ) قرار دادی  بار الها : تورا سپاس می گویم که من در خانواده ای مستضعف متولد نموده تا درد گرسنگان را حس کنم و کینه ظالمان را بر دل  داشته باشم  بار الها: تورا سپاس می گویم که توفیق شناخت خودت را اعطا کردی تا از میسر مستقیم تو منحرف  نشوم  بار الها: تورا سپاس می گویم که از مال دنیا بیش از معاش اعطا نکردی که من را سرگرم خود سازدو از تو غافل شوم .
بارالها : تو را سپاس می گویم که به من ریاست ندادی مبادا اسیر هوا گردم بارالها : تورا سپاس می گویم که بر من منت نهادی و رهبری عظیم چون خمینی اعطا کردی که من و امسال من را از راه شرک و گمراهی به سوی تو سوق دهد.پاک معبودا ، کیست که بتواند نعمت های بیکرا ن تورا شمارش کند وآنگونه که تو سزاوار آنی تورا حمد و سپاس گوید پس بر من خاکی محدود که توانایی شکر گذاری تورا ندارنم به فضل کرمت ببخش ای پوشاننده عیبها و ای دانایی غیب ها خداوندا به تو پناه می برم از آن موقعی که عمرم به سر آمده باشد و برای آخرت کاری نکرده باشم ودر روز حساب ، شهدا در یک صف و من در صف دیگر باشم پروردگارا همه دوستانم بادیده ای باز وعاشقانه به سوی تو پر کشیدند و من تنها   ماندم  احساس می کنم زنده ماندم برای اسلا م مفید نباشم پس جانم را برای خودت بگیر تا شاید خونم موجب رشد درخت تنومند اسلام گردد.
پدر بزرگوارم وتو ای مهربان مادرم چه سختها که تحمل کردی تا جوانی 23 ساله شدم خودتان شب را گرسنه به سر می بردید تا بتوانید برای کودک مریضتان شیر تهیه کنید ،پدر چه شبها که تا د یر وقت کار می کردی تا با پول ناچیز اش اکبر مریضت را بر دوش کشی و پیاده آن را به دکتربرسانی پدر ومادرم چون خبر شهادتم به شما رسید سجده شکر به جا آورید که امانت خدا را به  بهترین نحو ممکن  به برگردانده اید و خداوند متعال قربانی شما را پذیر فته است پدرم عوض اینکه سنگ قبر مرا بانام ونشان و شعر پر کنی با خطی درشت بنویسید تنها راه پیروزی مسلمین وحدت کلمه و پیروزی از ولایت فقیه است تا حجتی باشد برای گروه گران و منافقان برداران عزیزم پیرو رهبر باشید وجبهه هارا تقویت نمایید خواهرا نم با حجاب سیا هتان حافظ خون شهیدان باشید و با حضور در صحنه و پیروی از خط ولایت حضرت زینب وار پیام خون مرا به گوش جهانیان برسانید.
همسرم چون کوه استوار باش وچون کوه در مقابل ناملایمات مقاومت کن و همانگونه که بر شهادت برادرت مرتضی زینب وار صبر نمودی ، نیز برای رضای خدا صبر کن و با قامتی به بلندای ابدیت در مقابل کفر بایست و حسرت قطره اشکی را بردل ظالمان بگذارو اگر رحمت خدا شامل حالمان شد و دارای فرزندی شدیم بگو همواره دشمن ظالمان و یاور مظلومان باشد .
و هرگز در مقابل ظالمی سر فرو نیاورد و خلاصه کلام اینکه بگو فرزندم این وصیت پدر به توست( ایستاده) بمیر. امت اسلامی ، خواهران و برداران ایمانیم ، ای که بر دوش خون هزاران شهید به خاک وخون خفته دارید به عنوان برادر کوچک تر می خواستم چند کلمه بگویم وپیام دیگر یارانم که به لقاالله پیوستند تکرار کنم پیرو رهبر باشید و از ولایت فقیه حمایت نمایید چون نماز جماعت است که اگر مامون از امام عقب بیفتد معصیت کرده و اگر جلو بیفتد ا...


نظرات شما عزیزان:

h;fv
ساعت22:13---27 تير 1391
حداقل خوش خط مینوشتید بشه خوند ولی نظرات زیرش خیلی ربط داشت با شهید
ماشالا به شما


h;fv
ساعت22:08---27 تير 1391
حداقل خوش خط مینوشتید بشه خوند ولی نظرات زیرش خیلی ربط داشت با شهید
ماشالا به شما


ستاره
ساعت15:28---21 اسفند 1390
سلام. بابت تاخیرم شرمنده...



مرسی از شما . راستی سفرتون بخیر..
پاسخ: مممنون


ستار
ساعت21:02---20 اسفند 1390
شما هم وبلاگ خوبی داری ازحضورپرمهرت ممنونم دو باره هم سری بزن

حسین
ساعت15:08---20 اسفند 1390
سلام خوبی خویم ممنون از نظر قشنگت خواهر

من با افتخار لینک کردم تو هم اگه افتخار میدی لینک کن

امضاء :برادر حسین


راه انتظار
ساعت6:46---20 اسفند 1390
سلام ممنون ازحضورت ..ببخشید من بعضی ازلینکام حذف شده بود تو به خوبی خودت ببخش ..رفتی مارو هم دعا کن...التماس دعاپاسخ:
ممنون از حضورت
انشاءا...

پاسخ: ممنون از حضورت انشاءا...


م صادقی
ساعت19:06---19 اسفند 1390
سلام دوست من خوشحالم که از وبلاک من خوشت اومد امیدوارم بازم بیایی اما وبلاگ تو یک ساعت در وبلاگت بودم باور کن گریه کردم خیلی زیباست من بازم میام بازم درباره جبهه ها و خاطرات شهدا گرانقدرمون بنویس هنوز دارم اشک میریزم باور کن خیلی زیباست خیلی .من با افتخار تمام شما را لینک کردم به سر زمین روح شهدا و محل حضور ملایکه رفتی برایم زیاد دعا کن موفق باشی نوحه ای که گذاشتی هم محشره شهدا شرمنده ایم

سلمان مومنی
ساعت18:34---19 اسفند 1390
سلام

مشکل خاصی برام پیش اومده که چند ماهیی گرفتار هستم دعایم کنی خدا هم دعای شما رو مستجاب می کنه و مشکلم حل میشه

تو سرزمین طلائیه و شلمچه رفتی دعاییم کن

تو رو خدا یادت نرود

یا علی جانم فدای لبخند سید علی
پاسخ: انشا ئ الله


سلمان مومنی
ساعت18:16---19 اسفند 1390
سلام دوست خوبم
ایشالله به سلامتی بری و خدا کمکت کنه و توشه ای بس بزرگ از این سرزمین خدایی (خوزستان ما) برداری
از اینکه دیر سر می زنم بزرگواری کن منو ببخش دو سه ماهی اینجوری بعد درست میشه بیشتر سر می زنم شاید هم سعادت ندارم
ولی دعام کن دعا کن عاقبتم ختم به خیر شود
یا علی جانم فدای سید علی


Mansoure
ساعت19:10---15 اسفند 1390
salam azizam..mamnoonam weblage toam kheili jalebe..man linket kardam toam age doos dashti linkam kon

حاج صالح
ساعت12:06---12 اسفند 1390

سلام

من شما رو لینک کردم لطفاً دستی سایت ما رو اد کنید.



حاج صالح
ساعت20:50---11 اسفند 1390
سلام خواهر کوچلو ممنونم از حضور پر مهرتون لطفاً برای تبادل لینک به آدرس زیر مراجعه بفرمائید

http://link.newsee.ir

لازم به ذکر است که تبادل لینک کاملاً به صورت اتوماتیک صورت خواهد گرفت

باز هم منتظر حضور گرمتون هستیم ...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






   نوشته شده در 10 / 12برچسب:,دفاع مقدس,شهید هاشمی,  توسط یه منتظر شهادت 



آخرين مطالب



مقام معظم رهبري

درباره ما ...
 
 
 
 
نويسندگان